Quinta Chão de Lamas - Reisverslagen van Carola Roeters - WaarBenJij.nu Quinta Chão de Lamas - Reisverslagen van Carola Roeters - WaarBenJij.nu

Quinta Chão de Lamas

Verhuizing naar Portugal vanuit Bonaire. Na ons arbeidszaam leven als dokter te hebben doorgebracht (deels op Bonaire als neuroloog en bedrijfsarts) hebben wij de omslag naar een compeet ander leven gemaakt. We hebben ervoor gekozen om de komende jaren wijn te gaan verbouwen in Portugal en daarnaast om gasten te ontvangen en mee te laten genieten. Deze quinta (boerderij) kan beide ambities heel goed combineren, gezien de locatie (20 minuten onder Coimbra), de prachtige natuur, de wijnproeverij, de wijnrondleiding, 't nog aanwezige olijffabriekje, 't zwembad, de wandelingen op t terrein, etc. In de directe omgeving: kastelen, rivieren, zee, pitoresque dorpjes, geweldige wandelingen en hikes, culinaire avonturen etc. Deze verslagen laten onze belevenissen zien in dit compleet andere leven....

05 Augustus 2020

07 April 2020

Een dagje op de Quinta
Carola

Sinds maart 2020 wonen wij, mijn man Wim en ik, in Portugal. Na een mooi leven op Bonaire, waar we als neuroloog, bedrijfsarts en duikerarts gewerkt hebben, nu een totaal ander leven op een portugese wijn-quinta. Ons pensioen is hier begonnen en op deze plek kan iedereen lezen hoe het ons vergaat. We hopen dat jullie ervan kunnen genieten en dat je af en toe iets laat horen!